Breaking free of the Classroom: Implementing Digital Media to Enhance Students' Involvement in Learning Mathematics

Godejord, B.J., González-Pérez, A., Figueiredo, M. J. G., & Solmaz, A.  (2016). Breaking free of the Classroom: Implementing Digital Media to Enhance Students' Involvement in Learning Mathematics, ICERI2016 Proceedings, pp. 4144-4150. ISSN: 978-84-617-5895-1. doi:10.21125/iceri.2016.1970 (pdf).


























EasyCookieInfo

O CIMA é financiado pela Fundação para a Ciência e a Tecnologia (FCT) através da referência UIDP/00350/2020, com sede no Campus Universitário de Gambelas, Edifício 7,  8005-139 FARO PORTUGAL. Tel: 351 289 244 434, 351 289 800 100; E-mail: cima@ualg.pt (+ info)
Image
Image
Image
Image
O CIMA é financiado pela Fundação para a Ciência e a Tecnologia (FCT) através da referência UIDP/00350/2020, com sede no Campus Universitário de Gambelas, Edifício 7,  8005-139 FARO PORTUGAL. Tel: 351 289 244 434, 351 289 800 100; E-mail: cima@ualg.pt
Image